
El Girona FC ha oficialitzat la incorporació de Thomas Lemar, cedit per una temporada procedent de l’Atlético de Madrid. El migcampista francès, nascut a Guadalupe el 1995, aporta una àmplia trajectòria en clubs d’elit i competicions europees. Internacional amb França i campió del món el 2018, Lemar destaca per la seva qualitat tècnica, visió de joc i capacitat per actuar en diverses posicions ofensives.
Format al SM Caen, va brillar al Mònaco guanyant la Ligue 1 el 2017, abans de fer el salt al club matalasser el 2018. Amb més de 170 partits amb l’Atlético, va ser clau en la conquesta de LaLiga 2020-2021. Ara, aterra a Montilivi amb l’objectiu d’aportar desequilibri, associació i experiència internacional a un Girona amb aspiracions renovades.
Lemar pot actuar com a interior, mitjapunta o extrem esquerre, i encaixa en el perfil polivalent que busca Míchel per seguir competint a alt nivell. El club confia en la seva aportació immediata.
Estado de la operación:


Tomy Gavaldá
CEO y redactorCEO y administrador de FutbolFantasy.com desde 2011. Programador informático y desarrollador de aplicaciones multiplataforma. Redactor jefe, community manager y streamer.

